Thursday, December 1, 2011

Harap-2 tak berubah lagi ;)



hai sayang :)
hheee , happy sangat hari nie , altough sedih sikit tanpa kehadiran syafieq di sisi :/
hari niee , aku happy sebab aku rase sumenye dah kembali macam asal .
macam bulan 10 duluu :) mase aku rapat dengan dy , share sume story dengan dy .
and rase save sebab dy cakap akan jage aku macam **** dy :)
tapi , sekarang , aku dah rapat balik dengan dy , and dy pun macam okay je rapat dengan aku kot -.-
btw , aku harap-2 dia ta berubah or hilang lagi :)
aku sayang dy macam family aku sendiri , heheww , yelah aku kn takde adek beradek .
so , dy sorang jelahhh :) heheee , banyak pulak entri pasal dy ?
hahaha , saje saje . sebab aku rindu diaaa :)
ape punn , aku sayang kau banggg , aku nak cari bini yg terbaik utk kau :) haha .
jangan maarah tau :)

No comments:

Post a Comment