Sunday, December 4, 2011

Saya tak sanggup :/

se

hey :)
hurmm , susah taw nak buad keputusan , 
keputusan ape ?
keputusan untuk tidak berhubungan dengan dy selama dua hari :(
hmm , nope , aku tabolehh . sebab aku akan RINDU DIAAA ! :/
aku tak sempurna tanpa kehadiran diaaa :)
aku just nak biasakan diri utk berjauhan dengan dy , sebab sekarang .
dy asyik busy , so aku nak jadi gf yg paham dy
ttanak ganggu dy , tapi dy pulak tnye aku ...
syg sanggup ke ta mcg dua hari ?
of course lahh , jawapan aku TIDAKKKKKKKKKK !
jangan harap aku nak lost contact dengan dia .
dah la seminggu aku tak jumpe dy , rindu dia , rindu nak pegang tangan dy , 
rindu dengan perangai manja diaaaaaa .
rindu segala-galanya tentang diaaaaaa!
rindu rindu rinduuuuuuuu !
herrhh , sakit siak ade penyakit rindu niehhh .
SYAFIEQ , I MISS YOU DEAR :)

2 comments: