Saturday, December 31, 2011

Tahun Baru sudah sampai :)

*gambar sekadar hiasan .

hello stalkers :)
Nampaknya , dah habis dah tahun 2011 kan :) hmm , Sedih sudah semestinya ada . 
Sebab , macam-2 berlaku dalam satu tahun nie , sedih , geram , gembira , angau , jiwang , dan seribu satu perasaan , lagi :) haha , dan yang pasti , 2011 mengajar aku erti persahabatan , kesetiaan dan kerjasama . Hmm , oh god sedihnyaaa :p
Azam 2011 aku tercapai tak ? err . ADA YANG TERCAPAI DAN ADA YG TIDAK .
Hehew , semestinya tarikh , yang aku akan ingat semasa 2011 is 
tarikh Syafieq curi hati aku :) Haha !
okay , ape pulak azam 2012 aku ? Okay semestinya azam aku is nak belajar
bersungguh utk PMR . Yeah , saya PMR candidates 2012
hmm , dah 15 tahun . Dah tuaaaa xD alamakk , dah jadi anak daraaaaa :)
okay , nak belajar memasak ,kemas rumah dan segala bagai lagii .
haha , nak kurangkan facebook dan lebihkan textbook and exercise book :D

Tutup buku lama , dan buka buku baru , buang segala dendam , benci , marah dan perasaan negetif sepanjang tahun 2011 , Masuklah ke alaf baru dengan hati yang tenang dan sambutlah fajar di tahun baru dengan azam yang suci :)


No comments:

Post a Comment