Thursday, December 22, 2011

Selagi boleh tolong , Seri akan tolong .


hello stalker .
hari nie seri nak citer pasal orang yang seri tak kenal mintak tolong
dekat seri , tak kiralah dekat mana pun , 
selagi , permintaan yg diminta , tidak melebihi batas , dan pertolongan yg diminta
atas tujuan yg baik , seri akan , tolong . bukan seri sorang jee , semua orang
akan tolong :)
Hehew , nie kes terbaru .

rupa-2nyaa , awek dy nak tinggalkan dia .

Seri tolong , sebab seri rasa , niat dy murni and hati dy ikhlas 
Tak pernah lagi seri jumpe lelaki , macam nie , betul-2 sayangkan awek dy :)
Jadi , kita kenelah tolong apa yg patut . *Seri doakan agar hubungan diaorang kembali baik
Hahah , aku nie bukan lah manusia yg baik , an bukanlah manusia yg nak tunjuk baik :)
Tapi yang paling aku suka , kalau korang suruh aku like pic apa bagai sume tuh .
Memang aku akan terus like ! Yeahh , dah la , makin lama makin banyak aku mengarut :D
TATAAAAA !


No comments:

Post a Comment