Wednesday, November 30, 2011

December is comming ;D


haiyaaa .
tak sabarnyee nak masuk bulan december .
Macam-2 akan jadi dlm bulan nie .
first , 12 December is my birthday and my bakal mak mentua punye birthday .
second , 14 December is a date when me and my friends nak hang out dekat melaka and jadi
normal teenager . Going for a movie , karoke and shopping ! And yg paling
penting , they will be a PHOTOGRAPHY !  hehe , normal lah .
aku kan gile camera :)
third , 26 December is my love punye birthday , hehewww , aku tatau na bagi dy ap
as a present . dy kate dy tana hadiah , dy just nak aku masak utk dy .
mak aihhh ~ sayang nye dy at aku , hhaa .
aku pernah bagidy cupcake , dy kate sedaplah jugak -.-
ade jugak ? nampak sangat ta sedap . huh .
hehe , tapi dy lahap jugak :) Cinta Syafieq sangat-2 lahhhhhhhhhhhhhhhh :)

*hope this december will be the best december ever , amin .

No comments:

Post a Comment