Friday, December 23, 2011

Sapa kata aku nerd ? :3


hello stallkers :)
hari nie , aku nak citer sikit .
ada cousin yang dah lama aku ta jumpa panggil aku
BUDAK NERD ?!
hello , hello , hello , aku tahulah aku pandai (perasan) , tapii 
tak perlulah panggil eden nie nerd . Tang mane aku nampak cam nerd tuh? cer
bagitahu sikit ? Lempang kanng ! haktuih sungguh kau , dah lah aku jumpa kau 
pun dua tahun belum tentu sekali . Tahulahh , kau tu budak KL , budak hotstuff .
Lepak PAVI , KLCC , SUNWAY . Tapi kau sapa nak judge-2 aku , dah la kau tegur aku depan
sepupu papat yang lain , dasar ikan sepat sungguh kau*
Sumpahh , kalau aku boleh balas ape kau cakap tadi , mmg aku balas .
Kalau kau nk tahu aku lah gegirls paling gangster kat sekolah taww , junior sume takut :p
hahaa , ngade-2 . EH BETULLAH !
sabo jerlah dengan kauuu --' peaceee :3

No comments:

Post a Comment