Monday, June 6, 2011

pencairan hati aku !


Okay peeppss ! sumpah i'm not in mood ! ade la seko jantan nie ! 
aduii ! menaikkan bulu roma aku , mngedik , manja2 lak nan aku
"ala awak online balik pkul bape ?"
suke aty aku la nak online pkul bape !"
"ala betul2 la wakk "

UWEEEKKKK ! geli aku ! mnx kapel lak tu, aku , tak minat r laki2 cm tuu !
nie ciri2 lelaki yg aku suke =..=

  • tak menunjukkan perasaan suke dkt aku
  • tak trhegeh2 nk chat , brcakap nan pompuan 
  • benci lelaki mnx no phone perempuan
  • lelaki yg memuji perempuan secara berlebihan ,
  • suke lelaki yg suke cari gado nan aku (kate orang mule2 gado,lame2 suke) :)
  • aku da lame kenal 
  • tak minat lelaki , yg sme minat dgn aku ,
KENAL SIAPE SERI IMAN BT ZAILUDDIN :)

itulah ciri2 lelaki yg , boleh mncairkan aty aku

No comments:

Post a Comment