Sunday, June 5, 2011

cerita karak yang mmbuat tawaku bergema !

bercerita mengenai ceita KaraK keluaran KRU Studios , tengok saje posternyee , msti ramai prang takut na tgk cite nie , ye laa cite hantu , lagipun jalan lame karak kan tkenal dengan kisah panaromal yg terjadi , sebenarnya aku pon slalu jugak lalu jalan lame karak kenkadang je lalu highway yelaa , kaak kn laluan utama dari KL-PAHANG, PAHANG-KL , klau nk balik kmpung ke kelantan , ermm , tapi cite tu sebenarnya penuh dengan teka teki n ade juge diselitkan adegan lawak , yg tak menahanya adegan ROMANTIK yang boleh mngalirkan air mata pun adee :) tapi yg peliknya , aku , dari mule start wayang , smpai abis gelak jee ! utk aku part seram lansung tade . orang pandang aku pon pelik , yelaa tgk cite hantu , tapi gelak ? sebenarnya bkn aku sorang je yg gelak , ade jgk penonton2 lain yang gelak , hahah ! kawan aku yang dua orang tu da siap2 tutup mata , tapi cerita dye mmg best :) na tahu lebih lanjut tntang cerita karak ? pegi dkt laman web nie , http://www.krustudios.com/karak , and klau nk tahu cerita penuh ? saksikan la karak di panggung wayang
  trdekata sekarang , assalamualaikum . :)

                                                           

No comments:

Post a Comment