Saturday, June 18, 2011

kasih sayang takan kekal jika tiada kesetiaan :)

uitttttt .
haha , korang mesti pelik kan dgn tajuk entri kali nie ?
au nie jiwang ke , in love ke ? bertepuk sebelah tgn ke , or , tgh kecewa menonggeng ?
ohh no ! sume itu tiada yang benar , sebenar nya aku saje2 je , nk tu lis bnde nie , 
ye laa, aku pun prnah merasa kekecewaan , derrrr !
memang sakit , sgt2 sakit laaa ! 
tapi yeahh , sebagai perempuan , kite mmg lemah , kite mmg senang mengalrkan air mata , 
tapi satu je kite kne , tahuuu . jika kita kuat , lebih dari ! otromen ke , boboiboy kee !
kita mmg mampu lawan perasaa , tu ,
ustazah aku cakap perempuan nie , suke sangat main kn aty lelaki , ye ke ?
lelaki nie , klau dah syg seseorang tu , dye mmg akan syg ,
abis tu ? perempuan tak macam tu ke ?
lelaki ke peremuan ke , samee , klau dah ikhlas menyanyangi , mmg dyeorang 
akan ikhlas :)
haha , mmg gile aku nie kan ? tapi ,
bagi aku , mengarut2 pun , kadang2 ape yg aku mmbebel nie , ade byk mknenyaaaaaa !
-
ntalaaa , cinta , tak boleh  dikira , dijangka , malah dihidu sekalipunn ,
so utk ladies-ladies kat luar sane :)
JUST BE STRONG , GIRLS TAK LEMAH OKE ? :)


No comments:

Post a Comment