Friday, November 11, 2011

11.11.11 :)


hey comell :)
hehe , hariniee en , aku happy sangat2 kot .
sebab lepas rehat tdi ade training bola tampar , and then cikgu zafri 
adelah kt situ tgk , aku un saje lah na tunjuk hebat :p
haha , n then blajar blajar and blajar .
cre nak sambut bola , tetibe jee cikgu zafri panggil .
aku un dengan dup dap dup dap aku .
buad muke selambe pegi jelahh .
hahaa , cikgu tanye aku , kau memang main bola tampar eh ?
and then aku ckp lahh , tadelah cikgu , cecube jeee .
cikgu un jawab , dah tapayah cecube sangat laaah . hari isnin 
lepas rehat kau dtg training , kau salah sorang pelapis utk tahun depann .
huuuuuuuuuuuu~ 
itulahh yang aku tunggu sangat2 kot , yelahh dh lame aku tgk cara 
abang zizul and abg acap , cam senag je enn :P

No comments:

Post a Comment