Sunday, April 1, 2012

Lessons you have to learn when relationsip ended .


Salam , hello stalkers . 
Kenapa monyok je nie ? Hah , dah seminggu tak makan ? Alahai , kenapa boleh jadi sampai macamnie sekali cik adik oiii ? Ini dah sampai masuk kategori hamba cinta nie . Tak guna menangisi pemergian orang yang dah tak mahu kembali ke sisi . Berpijaklah di bumi yang nyata , dan teruskan hidup .

  • You deserve better .
Percayalah perginya boyz itu , akan datang pengganti yang baru . Malahan lebih bik dari ex-bf you all tu . Tak perlu merasa diri tu bersalah . Kalau dia tinggalkan you all , bermakna  dia tak sepadan dengan you all .
  • He's not the best 
Sebenarnya masa telah menunjukkan kepada you all, bahawa dia bukanlah boy terbaik untuk dijadikan boyfriend . Ketika bersamanya , mungkin you all telah dibutakan oleh cinta . Selagi you all , mampu berfikir kebaikan berpisah , makasemakin mudah you all dapat melupakan dia .
  • Fight or let go the relationship .
Ramai girls di luar sana berusaha keras untuk mengembalikan cinta mereka . Masalahnya , kalau terlalu banyak sangat pengorbanan , sampai bila you all , mahu menemui noktah kebahagiaan . Sudahnya , berserah sahaja percintaan itu sudah sampai ke penghujunya .


-Semua tips tips dan pandun , copyright from Yezz! Magazine . Credits to Yezz-

No comments:

Post a Comment