Friday, March 23, 2012

Music Special Edition

 

Hello Stalkers .
Lama menghilang dari dunia blog kan :) . hehee , bukan dari dunia blogger je aku hilan , facebook , twitter , skype , segala bagai lagilahh . Semua waa hilang *kenapa tangan aku berat sebelah nie ?
Hee , kehidupan aku ?sama macam hari hari biasa , lebih busy kot . Banyak sangat bengkel untuk budak budak PMR niee , haishh , okayy , dipilih sebagai PRS(pembimbing rakan sebaya) sekolah :) 
Penat sesangat , rutin aku , balik sekolah , makan tidur . Malam homework . so , tiada banyak masa untuk aku melayan laman laman sosial niee , kecuali BBM (sebab ada si diaa) . Hehe , macammne seri hilangkan semua stress stress nie ? With litsening to music . Hee , tahu kann , semua orang suka music . Hre , theres some top 10 lagu kegemaran seri . Which I use to litsen when I sad , happy , stress , confuse and unknown situation .

1.Set fire to the rain - Adele
2.Di saat aku mencitaimu-Dadali
3.Carta Hati-Najwa Latif
4.I Love You-Najwa Latif
5.A thousand years-Christina Perri
6.Sesal Mendua-Klangit
7.Pelengkap hidupku-Eren ft. Romi
8.Wish you were here-Avril Lavigne
9.Hit the lights-Selena Gomez
10.Lelaki seperti aku-Alif Satar

Heeee , tulah antara lagu lagu yang selalu menemanii seri :) Anyway Music Inspires People . Semua orang hidup dengan music . Dan , semua orang , desribe their feelings with music . So start from now , wake up and start your music :) *Pakar psikologi berpendapat muzik merupakan terapi yang bagus untuk menenangkan diri yang sedang runsing . Lirik-lirik lagu yang baik berupaya memberi inspirasi dan semangat untuk mengembalikan mood . Hee , tengok ajalah penyanyi country Taylor Swift , dia menceritakan semua tentang peresaan dia melalui lagu lagu yang dicipta . Kreatif kan ? So sape sape yang tana dicipta lagu tentang diaa , jangan la cari pasal dengan KAK TAYLOR kita niee . Heheee , soo . Choose music that inspires you now !



1 comment:

  1. La gusta . Tak tahu pun ada blog wkwk , stalker sini okayy :)

    ReplyDelete