Friday, October 28, 2011

Saya dapat cinta :)

hai readers , stalker :)
haha, today, na gossip skit lah gee , hoo .
gini citenyee , tuan pnye blog nie dah dppt love baru :)
penngati Jantan yg lme tuh , hhaa
my new love hadir dalam hidup aku lepas 1, 2 , 4 hari jantan lame tu pegi dari hidup aku :)
hehee , my love makes my life more happier :)
my love cares about me :)
my love is a romantic ones :)
and yang paling penting dy Kejut aku bangun tidur !
dy kol kol and kol , smpai  aku bgun , 
sumpah happy , sebab bgun2 je tdo , dpt dgr suare dy :)
haaaaa , and yang paling pnting , dy cintakan aku :)
memang la syg aku kt dy belum 100 % .
dy cakap kt aku yg dy akn usaha smpai aku 100 % cintakan dy 
and dy takan sesekali give up :)
awww , sweet kan dy :)
btw , insyaalahh aku akan pastikan dy tak mainkan hati aku .
and aku tana dy mnggatal nan girls lain (haa , sudah semestinya )
cett , korang na tahu ke spe dy ? okalahh , this is something about my bie :)

Name : M_______S______( :p )
Age : Sweet sixteen :)
School : Sekolah Menengah Vokasional Melaka .
( tapi dy adalah bekas pelajar smkbr jugak )

dahh la , tu jela yg seri boleh bgitahu :)
haaaa , jika ada sebarang prtanyaan , sila emailkan soalan anda ke
blablablaaaaaaa ~


I love you , I miss you and I need you <3

No comments:

Post a Comment