Thursday, August 25, 2011

Raya serba purple

Indahnya sungguh di hari rayaa .
Ramai nya orang brsuka riaa *
ewahh , gelek-gelek
hhaaahah , mood aku gilegile nak raya !
tema seri tahun nie -.-
*PURPLE*
ecehcehh , haa , warne kegemaran seri tu  :p

dari shawl , inner shawl , baju kurung , baju blouse
kasut dan satu lagi pasang baju , colour PURPLE !
ohhhh , sumpah aku gile purpleeeeeeee :]
err , aku ade problem nie -.- problem seri ,
patut ke aku pakai shawl pd pagi raya ?
berbelit sane brbelit sini ^^
haaaaa , kang ade yg mama aku menjerit :]
ta boleh na tolong kat dapurrrr , puihhhhh*selamat .
errmm , okay btw , seri nk ucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN 
kepade sesiape yg kenal seri secara langsung ataupun tidak langsung .
*hamboi ayat~
haha , n utk besties-2 2RK3 saya :) maaf aku tahu aku 
banyak memekak kat class :p

No comments:

Post a Comment