Monday, August 1, 2011

Lain orang , lain caranya .

Assalamualaikum , 
wahh , dlm bulan2 eramadhan nie , aku tetibe jadi alim yee ?
haha , acctuallly aku bosan sanad
ade lebih kurang 5 jam lagi , sebelum brbuka ,
sumpah bosan !
text bf ? huh , aku da bgi tau dy aku tade mood , sebab mmg mood aku hilang tdi , 
ta taw knape . anyway , dy sndiri soh aku chill dlu .

ehhhh , about title kt atas , ermm , aku sebenarnya 
bru lepas trjafh blog ex , pkwe aku
bce post2 lame pasal dy , ermm , ntala , na kte aku skit aty ?
tadok la sakit mne un .
dy kte , dy uh kapel nan dymen2 , kpel nan dy ta syg dy btol2
uhhhh. entahlaa :/
aku ta tau na kte ape , mungkin si pakwe aku uh , ta ske cara layanan dy ,
who knows kan ? aku ta mau serkap jarang jea ,
brdosa bulan2 pose nieh :)

ermm , tpi insyaalah , aku akan cube yg trbaik , 
yelaa , LAIN ORANG LAIN CARANYA kan ?
akulain , dy lain , rambut , sme2 itam , hati ? siape tahu :)
amboiii , cik sery ,
petang2 yg mulia nie , ada brfalsafah pulak :p

hehehe , k lha mpi sini je aku mencoret ary nie . na edit blog plak :)


No comments:

Post a Comment