Sunday, February 6, 2011

renovate ~

Wah! blog aku da berubah rupa . da smart .. da rmi follower . Skunk nie mama aku sebok soh aku wt blog kt dye . ktenye chantek aku wt blog aku .klau aku hitam~pink .. mama nk merah~putih , da mcm tema org na kawen lk ! hehe . 


Haish~da abis da seminggu cuti . esok da skola . HOMEWORK ? math da shiap , cme krgn bm je blom .. mlzz ! heh , lgiun 3 ary nie ade pulak kwn ayah aku dtg bawak ank2 dye . ATOYAI~ aku lk tu kne jge . dye tade isteri , da divorced . so alone nan ank2la jwbnye , secara tak langsung aku pulak jdi BABYSITTER ! 


ermm .. smalam klua gi jj n mp , aku beli diary bru . TEBAL~ aku jaditerangsang tgk diary elena dlm cer kau & aku .. aku un na wt diary cm tuuu . hehee . haiii . ape yg aku post nie , tade kne mgena nan tjuk pon ? haha peduli ape aku .


tangan aku tgh laju menaep nie ..da lme ta mnaep . jdi KEKOK pulk dah ~~~heerrrrrrmm aku ade kte2 bru utk org yg slalu brgado ..


~Benda klau bole setttle baek settle , bumi nie bulat , gado2 lari2 , lme2 jmpe balek~


Hahaha ! ayt ciplak dri cerita kau dan aku . 


erm aku da tgk aku masih dara n ngangkung . so skunk na beli kt astro fist hantu kak limah baik rumah ~ yeah !

No comments:

Post a Comment